Zhruba čtvrtina českých zaměstnanců si hledá nové zaměstnání. Uvádí to agentura Grafton Recruitment, jež je členem Italsko-české komory.
Záměr změnit práci mají častěji zaměstnanci v průmyslu. Mezi hlavními motivacemi pro hledání nového pracovního místa stále zůstávají finance. Mezi zaměstnanci ale roste význam přístupu zaměstnavatele. „Chápající a lidský zaměstnavatel, který své lidi vyslechne, pochválí a podpoří, je klíčový pro budování spokojených a loajálních týmů,” uvedl generální ředitel agentury Grafton Recruitment Martin Malo.
Od změny zaměstnavatele část zaměstnanců odrazuje zdlouhavost náborového procesu. Od pohovoru do získání zaměstnásní v průměru uběhnou tři týdny u nekvalifikovaných pozicích a více než osm týdnů u kvalifikovaných pracovních míst.
Zdroj: www.grafton.cz
Zdroj fotografie: Pixabay