Po 14 dnech od obnovy provozu ve vnitřních prostorech restaurace vyhodnocují první výsledky. Ptali jsme se Veroniky Russolo z restaurace Il Mulino (člen Camic).
Co jste si přichystali při obnově provozu pro klienty?
Restaurace Il Mulino své zaměření nezměnila a stále se věnuje dobré a kvalitní italské gastronomii. V kuchyni máme italské kuchaře, kteří kromě stálé nabídky připravují zajímavá denní menu. V těchto horkých dnech klienti zajisté ocení, že máme klimatizovaný interiér. V restauraci máme také dětský koutek, který rádi využívají hlavně rodiči menších dětí. Od července bychom chtěli znovu pořádat naše páteční aperitivy s italskými chuťovkami, pokud to hygienická pravidla dovolí.
Začali klienti chodit do restaurací?
Nemůžeme si stěžovat, že by klienti vůbec nechodili, v době obědů bývá naše restaurace docela plná. Výrazně slabší jsou bohužel večery. Restaurace Il Mulino se nachází v úplném centru Prahy, pár kroků od Stavovského divadla. Ve večerních hodinách je ale střed města docela vylidněný a je poznat, že stále chybí zahraniční turisté. Naše restaurace se hodně zaměřovala na zahraniční a italskou klientelu, jen čeští hosté bohužel dlouhodobě k provozu nestačí. Večery bychom potřebovali vytíženější, protože v červnu skončila vládní podpora a také slevy na nájmu. Večer navíc klienti méně spěchají a více si vychutnávají gastronomický zážitek. Doufáme, že se turisté do Prahy brzy vrátí.
Museli jste při otevření udělat nějaké organizační změny, například v oblasti personálu?
Náš tým zůstal kompletní, nikdo neodešel ani jsme nepřibírali posily. Otázku personálu jsme tak řešit nemuseli. A to je velká výhoda, protože po mnoho měsíců uzávěry se naši stálí klienti těšili nejen na naše jídlo ale také na setkání s naším personálem.
Zdroj: Camic
Zdroj foto: Il Mulino