Velké italské potravinářské firmy budou spolupracovat na propagaci italských potravin a hodnot středozemní diety v zahraničí. Firmy to oznámily ve čtvrtek 21. dubna na půdě italské Poslanecké sněmovny.
Nová iniciativa Gradita spojí síly pěti velkých italských potravinářských značek. Iniciativu založily společnosti F.lli Polli (konzervy a omáčky), Divella (mouka, těstoviny a sladké pečivo), Pietro Coricelli (olivový olej), Callipo Gelati (zmrzlina) a Giacinto Callipo Conserve Alimentari (konzervy a omáčky). Nová iniciativa má propojit obchodní a marketingové zkušenosti a kapacity zúčastněných firem.
Zakladatelé vkládají do nové iniciativy velké naděje. “Za pomoci nové iniciativy chceme zvýšit naše prodeje v zahraničí, jež dnes činí 55% našeho obratu v roce 2015,” uvedl na tiskové konferenci Francesco Canè, jednatel společnosti F.lli Polli. “Spojit síly našich pět firem zajisté posílí pozici potravin Made in Italy na zahraničních trzích. Díky iniciativě Gradita jsme schopni nabídnout rozmanitou škálu kvalitních produktů”.
Zdroj: www.ansa.it
zdroj fotografie: Pixabay