V pondělí 1. února, skončila první letošní edice ročníku 2016 milánského veletrhu Homi – Salon životních stylů.
Multioborového veletrhu se v Milánu zúčastnilo zhruba 1400 vystavovatelů (20% z nich přijelo ze zahraniční) a takřka 81,5 tisíc návštěvníků. Milánský veletrh, i přestože je silně mezinárodní, i letos potvrdil svou pověst vitríny výrobků Made in Italy v oblasti šperků, indoorového a outdoorového nábytkového vybavení, doplňků do bytu, textilu, bytových parfémů a zboží pro volnočasové aktivity. Veletrh také nabídl vyrovnaný mix začínajících firem a již úspěšných značek na trhu. “I tentokrát se potvrdilo, že naše veletržní aktivity jsou na podporu malých a středních firem a na rozvoj nových mezinárodních odbytišť,” podtrhl jednatel společnosti Fiera Milano Corrado Peraboni.
Veletrhu se zúčastnila také delegace českých nákupčích, které v rámci spolupráce s Fiera Milano SpA vybrala Italsko-česká obchodní a průmyslová komora. “Nákupčí velice ocenili pohostinnost organizátorů veletrhu, v jehož průběhu absolvovali agendu B2B setkání sestavenou dle vyjádřených požadavků a potřeb,” upřesnil Erik Mentel, manager delegace. “Většina našich nákupčích byla na veletrhu Homi poprvé. Největší zájem sklidila odvětví nábytkových doplňků, textilu a malých zdrojů vnitřního osvětlení. Během naší mise byly navázány konkrétní obchodní vztahy a nákupčí uzavřeli několik objednávek na dodání vzorků.”
Druhá edice letošního ročníku veletrhu Homi proběhne od 16. do 19. září. I při této příležitosti Italsko-česká komora vyšle na veletrh mise nákupčích z ČR.
Mise se účastnily následující firmy:
Artes Design
Disemo
Linea Puera
Studio Nika
Optimal Interier Design
Zdroje fotografií: archív Camic