Nucené uzavření restaurací a dalších podniků v pohostinství dopadlo i na dodavatele v tomto odvětví. Výjimkou v tomto ohledu nejsou ani výrobci nealkoholických nápojů a minerálních vod. Ptali jsme se Andrey Brožové, PR manager skupiny Mattoni 1873, jež je členem Italsko-české komory.
V jaké míře se Mattoni 1873 dotklo zavření restaurací a barů?
Segment ho.re.ca je významným distribučním kanálem našich výrobků, ať již přírodních minerálních vod nebo nealkoholických nápojů. Citlivě proto vnímáme problémy, se kterými se restaurace, bary, kavárny a hospody potýkají a vymýšlíme možnosti, jak jim pomoci. Na podporu barmanské komunity jsme na Instagramu zveřejnili Mattoni Barmanskou výzvu, zapojili jsme se do projektu Zachraň hospodu a jsme připraveni vycházet vstříc našim zákazníkům při postupném návratu do normálního stavu.
Nemalá část spotřebitelů začala kupovat potraviny a nápoje skrze elektronickou komerci. Pociťujete růst tohoto prodejního kanálu?
Ano, prodeje v e-retailu skutečně významně rostou. To ale není vše. Nezvyklá doba si žádá nezvyklá řešení. Proto jsme rozjeli projekt #PřevezemeŽízeň, v rámci kterého naše mobilní prodejna nabízí lidem nejpopulárnější produkty přímo v blízkosti jejich bydliště. Nemusí tak pro ně do obchodu. O pilotní projekt je ze strany spotřebitelů velký zájem.
Mattoni 1873 pořádá v létě Mattoni Koktejl Festival a je partnerem dalších mnoha akcí, včetně Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Už víte, zda Mattoni Koktejl Festival letos proběhne?
Rozhodli jsme se, že letošní ročník mistrovství světa v míchání nealkoholických koktejlů Mattoni Grand Drink a navazující hudební událost Mattoni Koktejl festivalu zrušíme. K opatření jsme přistoupili vzhledem k současné situaci a abychom podpořili bezpečnost nás všech. Obojí nás mrzí tím více, že letos měly být obě události přeneseny do místa, které se s naší firmou pojí nejvíce. A sice, do Karlových Varů.
Zdroj: Camic
Zdroj fotografie: Mattoni 1873