Itaská potravinářská skupina Ferrero představila svou 8. zprávu o sociální odpovědnost firmy (CSR).
Ústředním bodem strategie sociální odpovědnosti byl letos sport. Italská skupina realizuje program na podporu sportu a zdravého životního stylu Kinder+Sport Joy of Moving, kterého se zúčastnilo na 4,4 milionů dětí v 28 zemí světa. Skrze program Ferrero také spolupracuje s olympijskými výbory a sportovními svazy.
„Ferrero se nejen snaží vyrábět kvalitní výrobky ale bere v potaz také další klíčové aspekty: respekt k lidem a k životnímu prostředí,“ dodal předseda představenstva Ferrero Spa Francesco Paolo Fulci. Firma si v oblasti životního prostředí vytyčila ambiciózní cíle a chce snížit své emise oxidu uhličitého o 40 procent a skleníkových plynů o 30 procent. Do roku 2020 chce skupina dosáhnout 100 procentního využití ekologicky udržitelného kakaa a třtinového cukru a výlučné používání vejcí z nosnic na podestýlce.
Co se týče péče o zaměstnance, skupina spustila program na podporu většího zastoupení žen v manažerských pozicích. Ferrero také realizuje projekty na podporu komunit, kde jsou vyráběny suroviny využívané firmou, například program na podporu vzdělání pěstitelek lískových oříšků v Turecku. Skupina se též zavázala k plnění Cílů udržitelného rozvoje vyhlášených Organizací spojených národů.
Zdroj: www.ansa.it
Zdroj fotografie: Ferrero