Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

13.06.2024

Síť italských obchodů s vínem Signorvino je i v Praze

 

Před několika měsíci otevřela v Praze svou pobočku síť italských obchodů s vínem Signorvino, která vznikla díky nápadu zakladatele skupiny Calzedonia Sandra Veronesiho. Obchod nabízí rozsáhlou nabídku italských vín od velkých výrobců po malé vinaře. O nové aktivitě jsme mluvili se Simonem Luziim, country managerem společnosti Calpra, investora obchodu a člena Italsko-české komory.

 

Signorvino je mezinárodní síť obchodů s vínem. Jaké jsou specifické rysy a výhody toho, že jste součástí sítě?

Signorvino je „velkým italským vinařstvím“, které vzniklo v roce 2012 díky nápadu Sandra Veronesiho, a dnes má 36 obchodů, z nichž dva mimo Itálii (v Paříži a Praze). Nejedná se jen o obchod. Signorvino nyní představuje referenční bod ve městě pro všechny milovníky vína a jídla a pro všechny ty, kteří chtějí objevovat svět vína snadno, a tím se bavit a poznávat to nejlepší z italské produkce za přijatelné ceny. V Signorvinu je totiž možné zakoupit láhev pro každou příležitost se stále novými párováními. Značka Signorvino je milovníky vína stále více oceňována, což je dalším podnětem ke zlepšení a k posílení naší přítomnosti v Itálii i v zahraničí. Uplynulé roky byly ve znamení velkého růstu a neustálých výzev s velkým uspokojením.

Jaké místo mají italská vína ve vaší nabídce? A zaměřujete se specificky na určité apelace nebo oblasti?

Italská vína jsou středem našeho projektu. V našem portfoliu najdete více než 2000 etiket výhradně italských vín, od velkých značek, které proslavily italské vinařství ve světě, až po malé avantgardní výrobce, kteří vyrábějí několik tisíc lahví. Cenové rozpětí je velmi široké, máme láhve s cenou pod 10 eur a končí u sběratelských vín za 3000 eur. Jsme přesvědčeni, že italské enologické dědictví je obrovské, a naším cílem je rozšířit povědomost o této nabídce. Od roku 2022 jsme také přidali přibližně 50 značek šampaňského, abychom rozšířili naši nabídku, od velkých výrobců až po malé vinaře.

Nacházíte se ve velkém nákupním centru OC Chodov. Má to vliv na vaši obchodní strategii a nabídku?

Obchodní strategie v obchodních centrech se příliš neliší od poboček  umístěných v centrech měst. Jediné dva výrazné rozdíly spočívají z pohledu maloobchodu/vinotéky v širší propagační nabídce, která je vlastní vícenásobnému prodeji, který může využívat pohodlí pro parkování, zatímco občerstvení profituje z cenového umístění bez přirážky na kategorii potravin, a to s velkým pohodlím konzumace vína na místě za maloobchodní ceny.

Plánujete otevřít další prodejny Signorvino v Praze nebo v jiných českých městech?

Nejdříve hledáme místo pro vlajkovou prodejnu v centru města, pak se zaměříme spíše na destinační místa, tedy velké prodejny umístěné na klíčových dopravních tepnách. A ve třetí a budoucí fázi budeme uvažovat o dalších městech jako je Brno.

Snažíte se kromě vín šířit mezi zákazníky i další gastronomické speciality?

V rámci gastronomické nabídky chceme šířit povědomí o italské gastronomii, a to jednoduchými a kvalitními pokrmy z kvalitních surovin, málo známými výrobky a produkty s chráněným označením původu. V rámci jídelního lístku jsme dali velký prostor vyhrazený výběru uzenin a sýrů, sekci věnovanou světu aperitivů se zajímavými pokrmy, které jsou ideální pro sdílení, charakteristickým a originálním prvním a druhým chodům a s nadčasovými 100% italskými pokrmy, jako jsou Carbonara a Cacio e Pepe.

Zdroj: CAMIC

Loading…