Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

14.07.2016

Sardinie: počet letů z Prahy navýšen

Již mnoho let je Sardinie vyhledávanou destinací stále většího počtu českých turistů. Jak ukazují statistické údaje, na sardinském pobřeží tráví letní dovolenou desítky tisíc Čechů a jejich počet rok od roku roste.

Tyto výsledky odvětví klíčového pro sardinské hospodářství jsou ve velké míře i zásluhou specializovaných cestovních kanceláří. Největší z nich je nepochybně Sardegna Travel, která má v Praze i svůj showroom věnovaný Sardinii. „Sezóna odstartovala dobře a také letos očekáváme růst počtu přenocování turistů z České republiky,“ uvádí Antonio Costantino, jednatel společnosti Sardegna Travel.

Současné podmínky přejí evropským destinacím. Hlavní mimoevropští konkurenti zaznamenávají propad počtu turistů kvůli politické a hospodářské nestabilitě. Sardinie má navíc nádherné pláže a z Prahy je dostupná přímým leteckým spojením, jež zaručuje právě Sardegna Travel. „Ve srovnání s předchozími lety jsme se rozhodli zvýšit počet týdenních spojů, a to na dva lety do Cagliari a na tři do Olbie,“ dodává Antonio Costantino. „Letadlové spojení zůstává nejpohodlnějším způsobem, jak cestovat na Sardinii. Let trvá zhruba dvě hodiny.“

Sardinie ovšem neznamená jen pláže a krásné moře. Ostrov nabízí celou řadu dalších atraktivních míst. Málo obydlené vnitrozemí s nedotknutou přírodou nabízí bezpočet příležitostí k exkurzím a výletům. Bohatost sardinské gastronomie přitahuje labužníky z celé Evropy. Historické a kulturní dědictví ostrova snese srovnání s dalšími oblíbenými evropskými regiony. Současně má Sardinie co nabídnout i těm, co chtějí jen odpočívat u moře či hledají zábavu. „Sardinie prostě nabízí pestrou krajinu, historii a kulturu. Stačí pomyslet na sochy Giganti di Mont'e Prama, jež jsou pravděpodobně starší než řecké sochy a mohly by úplně přepsat historii umění a rozvoje lidské kultury ve Středozemí. Našim klientům se tak snažíme nabízet pestrou škálu aktivit a míst ve vnitrozemí. Destinace na pobřeží jsou i nadále mezi českými turisty zdaleka nejoblíbenější,“ popisuje Antonio Costantino.

Sardinie není jen cílem pro individuální a rodinný turismus, jež vyhledává slunečné podnebí a křišťálově čisté moře. Ostrov začíná být i významnou destinací pro business a kongresovou turistiku. „Dobrým příkladem tohoto nového cestovního ruchu jsou školící kurzy, které v roce 2015 organizovala pro své dealery automobilka Škoda Auto. Na Sardinii se také čím dál častěji točí italské a zahraniční firmy,“ uvádí Costantino.

Sardegna Travel uspořádala na území Prahy také marketingovou kampaň, jež měla zvýšit povědomí Sardinie v tuzemsku. Symbolem kampaně byl osel, jedno z typických zvířat pro Sardinii. „Zaměřili jsme se především na Prahu, protože naše nabídka se obrací na středně-vyšší segment trhu, který je v hlavním městě hodně zastoupený. Bohužel tyto aktivity na podporu cestovního ruchu na Sardinii, které mají zajisté pozitivní dopad na ostrovní ekonomiku, nedostávají žádnou podporu ze strany krajských institucí,“ doplňuje A. Costantino. Potenciál Sardinie je tak v podstatě v České republice, odkud jezdí na dovolenou k moři miliony osob, stále obrovský.

 

Zdroj fotografie: Pixabay

Loading…