Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

01.02.2017

Prodejny La Formaggeria získaly cenu „Nový zákaznický zážitek roku“

Prodejny La Formaggeria byly vybrány jako "Nový zákaznický zážitek roku 2016". Síť podnikových prodejen s italskými potravinami patří společnosti Brazzale Moravia, členovi Italsko-české komory.

Cena byla udělena společnosti Brazzale Moravia v rámci prestižní soutěže Obchodník roku. "Nový zákaznický zážitek" byl jednou z mála kategorií soutěže, kde rozhodovaly hlasy expertů z oblasti maloobchodního prodeje. V posledním kole soutěže prodejny La Formaggeria porazily novou koncepci prodejen řetězce Lidl a koncept propojení prodejny, restaurace a výroby potravin řetězce Globus.

Cenu přidělili síti prodejen La Formaggeria manažeři a profesionálové z maloobchodu, jež se zúčastnili letošní konference Retail Summit. V jejím průběhu účastníci apelovali na výrobce a prodejce, aby omezili počet a trvání slevových a akčních nabídek. Podle průzkumů trhu je totiž v ČR 40 až 50 procent potravin a kosmetiky zakoupeno ve slevových akcích. To je podstatně více než ve zbytku Evropy, kde zlevněné zboží tvoří pětinu všech nákupů. Podle příspěvků z konference však růst českého hospodářství a příjmů domácností tvoří příznivou situaci pro změnu chování na trhu.

 

Zdroj: https://zpravy.aktualne.cz/

 

zdroj fotografie: La Formaggeria

Loading…