Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

11.05.2017

Poslední trendy italského potravinářství na veletrhu TuttoFood 2017

Od pondělí 8. do čtvrtka 11. května probíhal v Miláně veletrh , kde se představily poslední trendy italské potravinářské výroby.

Na veletrh se dostavilo 2850 vystavovatelů z prakticky všech odvětví italského potravinářství a gastronomie, již pokryli vystavovací plochu o rozloze 180 tisíc metrů čtverečních. Veletrh zaznamenal také výrazný ohlas ze zahraničí, jak ukazuje přes pět set zahraničních vystavovatelů a velký počet specializovaných nákupčích. Společně s veletrhem probíhal i bohatý doprovodný program spočívající v gastronomických show, workshopech a seminářích. Na veletrhu pronesl svůj projev i bývalý americký prezident Barack Obama.

Veletrhu se zúčastnila Italsko-česká obchodní a průmyslová komora, který vyslala do Milána skupinu vybraných nákupčích. „Mezi výrobci je opravdu velká konkurence. Proto je i výrazná snaha se od ostatních odlišit, a to například skrze design svého produktu. Hlavním trendem je čistý a přehledný design a takřka řemeslná péče o detail, a to i v případě, že se jedná o průmyslové výrobky. Dalším výrazným trendem jsou bio potraviny a potraviny, je dokáží vyhovět nárokům zdravé výživy či alternativním způsobům stravování,“ říká Andrea Kunová, Project manager - Food & Tourism Italsko-české komory.

V rámci mise se veletrhu zúčastnilo třináct firem z České republiky a Slovenska, jež měly na programu cílené B2B schůzky a volnou prohlídku veletržní expozice. „Naše mise představila vyrovnaný mix sestavený ze středně-velkých firem aktivních v dovozu a distribuci a z menších firem podnikajících v oboru ho.re.ca a přímém prodeji,“ uvádí Andrea Kunová s dodatkem, že v misi převažovaly subjekty, jež se neorientují výlučně na italskou gastronomii. „Odezva našich nákupčích na veletržní expozici byla celkově velice pozitivní. České firmy se dnes neorientují pouze na cenu, ale v jejich rozhodování má čím dá větší váhu také kvalita a design produktu. Hledají tak nejlepší cenu v segmentu, jež splňuje kvalitu a standardy, ze kterých nejsou ochotni slevit“ dodává A. Kunová.

TuttoFood 2017 se zúčastnily následující firmy z České republiky a Slovenska:

  • Čepos
  • BMC Brno
  • Pepenero
  • La Bottega
  • Cano
  • Cipa
  • Unibrands
  • JIP
  • Gourmet Partners
  • Tobwell
  • Moje Kredenc
  • Organica SK
  • Michele Schintu food service

 

Zdroj: Camic

Zdroj fotografie: Camic

Loading…