Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

15.10.2018

Made in Italy je osmou nejvíce ceněnou národní značkou na světě

Síla italské národní značky v letošním roce pokračovala ve svém růstu. Ukazuje to roční zpráva sestavená agenturou Brand Finance.

Význam značky Made in Italy se v letošním roce zvýšil o jednu příčku a dostal se z devátého na osmé nejvýznamnější umístění na světě. Celkové hodnocení se pak zlepšilo o devět procent. "Po mimořádně silném růstu z loňského roku, kdy se dopad národní značky na ekonomiku země zvýšil o 33 procent, letos se dostal se na úrovni obvyklou pro Francii, Kanadu Jižní Koreu", uvádí agentura. Na samotné vrcholku žebříčku se pak nachází Spojené státy, Čína a Německo.

Agentura vypracovává index dopadu a hodnoty národní značky na vyhodnocení několik desítek dílčích indikátorů. Podle autorů průzkumu síla italské národní značky odpovídá stavu hospodářství. “Konečně příspěvek italské národní značky se dostal na úrověň odpovídající italskému hrubému domácímu produktu,” dodává Massimo Pizzo, managing director agentury Brand Finance v Itálii.

Zdroj: www.brandfinance.com

Zdroj fotografie: Pixabay

Loading…