Love It, první experience store italského jídla, se chystá do Prahy, jak o tom firma informovala.
Love It se proslavila především při výstavě Expo 2015, kdy její pavilon navštívily zhruba dva miliony osob. Od října roku 2015 pak otevřela svůj kamenný store. Tento formát propojuje funkce restaurace, pizzerie, kavárny a obchodu s italským jídlem. Společnost se zaměřuje především na italské kvalitní jídlo a pití, které odebírá od zhruba 300 tisíc malých zemědělců, jež patří do distribuční sítě společnosti.
Love It se chystá na konci letošního roku otevřít své první zastoupení v zahraničí, a to právě v centru Prahy. Nové prodejní místo, které si zachová formát milánského experience stor, by mělo mít rozlohu zhruba 380 metrů čtverečních. “Praha je strategickým trhem pro export potravin Made in Italy a proto se stane příštím evropským městem, kde se chystáme být aktivní. Budete to také příležitost jak podpořit v zahraničí italskou kulturu jídla a stolování,” myslí si jednatel firmy Marcello Melda.
Zdroj: www.loveitfood.com
Zdroj fotografie: Love It