Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

27.05.2024

Liu Jo sází na Prahu skrze svůj renovovaný obchod v ulici Rytířská

Známá značka italské dámské módy  otevřela před několika týdny svůj vlajkový obchod v ulici Rytířská v centru Prahy. Obchod prošel rozsáhlou inovací interiérů, ačkoliv byla zachována ve velké míře kontinuita personálu, komentuje společnost Liu Jo.

Jakou roli hrají pro Liu Jo trhy střední a východní Evropy a zejména Praha?

Během své třicetileté historie vytvořila společnost Liu Jo rozsáhlou mezinárodní distribuční síť, která se soustřeďuje především na evropském kontinentu. Díky pečlivé práci na zvyšování povědomí o značce a rozsáhlé přítomnosti v multiznačkových i jednoznačkových obchodech si Liu Jo vybudovala ve východní Evropě důležitý byznys. Zejména vedle přímých prodejen přítomných v Polsku byla nedávno předmětem akvizice společnosti prodejna v Praze, což je důkazem strategické povahy české metropole pro rozvoj v celé oblasti.

Co se změnilo v obchodě v ulici Rytířská po jeho opětovném otevření?

Společnost převzala prodejnu v Rytířské ulici, kterou předchozích deset let provozoval externí partner, na začátku roku 2023. Po několikaměsíčním uzavření na začátku letošního roku kvůli rekonstrukci jsme koncem března prodejnu znovu otevřeli a dne 24. května proběhla akce, která znovuotevření oslavila! Ponechali jsme si zaměstnance, kteří v Praze již působili, abychom zajistili kontinuitu pro věrné zákazníky, ale jsme rádi, že jsme zároveň získali novou spolupracovnici, jejíž vzdělání a profesní schopnosti budou pro společnost vynikajícím referenčním bodem na trhu. Vzhledem k rozsáhlé síti svých jednoznačkových prodejen probíhají neustálá školení, která pořádá mateřská společnost. Tím je zajištěno, že je prodejna přímým vyjádřením hodnot a DNA značky.

Pro prémiové módní značky, které mají své prodejny v centru Prahy, je cestovní ruch velmi důležitý. Platí to i pro Liu Jo?

Máme dobrou místní základnu zákazníků, ke které přidáváme zajímavý podíl turistů, který dnes pokrývá asi 30 % obratu prodejny. Skrze strategii akvizice prodejen se snažíme rozšířit základnu věrných místních zákazníků a maximálně využít možnosti konverze, které turistické město, jako je Praha, nabízí.

Loading…