Obchody a značka La Formaggeria, jež spadají pod společnost Brazzale Moravia, člen Italsko-české komory, se stále těší velké přízni českých zákazníků. Ukazuje to výzkum zaměřený na spotřebitelskou zkušenost KPMG Nunwood vedený na vzorku pěti tisíců respondentů.
Ve výzkumu se La Formaggeria umístila na prvním místě v kategorii maloobchodu a překonala tak ostatní řetězce obchodů a supermarketů i nové internetové prodejny. V celkovém hodnocení pak La Formaggeria dostala stříbrnou medaili a v očích zákazníků ji přeskočila jen Airbank.
"V našich sýrárnách si zakládáme nejen na vysoce kvalitních potravinách, ale také na správném servisu, tak aby každý nákup byl pro naše zákazníky příjemným zážitkem," uvedl prezident skupiny Brazzale, Roberto Brazzale. Ochota a vysoká úroveň připravenosti prodávajícího personálu patřily k nejvíce oceňovaným prvkům ze strany českých klientů.
Zdroj: www.laformaggeria.com
Zdroj fotografie: Brazzale Moravia