La Formaggeria společnosti Brazzale Moravia, která je členem Italsko-české komory, je mezi deseti nejoceňovanějšími maloobchodními značkami v České republice. Ukázala to studie zaměřená na zákaznickou zkušenost agentury KPMG.
Letos se La Formaggeria umístila v žebříčku nejoceňovanějších maloobchodních značek a je řetězcem obchodů s potravinami a víny s nejlepší reputací mezi českými zákazníky. „Prodejny litovelské sýrárny s italskými majiteli předchází skvělá pověst znalého personálu, který nejen dobře poradí, ale i nabídne ochutnávku nebo doporučí produkty k párování,“ uvedla ve studii KPMG.
Řetězec společnosti Brazzale Moravia má v současnosti 20 pevných prodejen. Podle údajů společnosti obchody v loňském roce vygenerovaly příjmy přes 300 milionů korun.
Zdroj: https://kpmg.com/cz/cs/home/pro-media/tiskove-zpravy/2024/12/zakaznicka-zkusenost-2024.html
Zdroj fotografie: Brazzale Moravia