Skupina Karlovarské minerální vody, jež je členem Italsko-české komory, po celé řadě akvizicí z posledních let a měsíců konsoliduje portfolio svých značek.
V úterý 20. srpna skupina specializovaná ve stáčení a prodeji balených vod podepsala smlouvu o akvizici srbské firmy Knjaz Miloš. Srbská společnost je lídrem na tamním trhu s minerálními vodami a některými druhy nealkoholických nápojů. Společnost může navíc sloužit KMV jako platforma pro vstup na další trhy na Balkáně. Smlouva o akvizici byla podepsána na českém velvyslanectví v Bělehradě za přítomnosti podnikových špiček, a to včetně generálního ředitele Alessandra Pasqualeho.
Skupina navíc finišuje odprodej části svých značek, což bylo podmínkou stanovenou antimonopolním úřadem pro schválení akvizice aktivit PepsiCo ve střední Evropě. Odprodej se týká značek vod Toma, a příslušného závodu, společně se značkou ledového čaje Dobrá Voda. Skupina již vybrala konkurenta, kterému odprodat aktivit. Rozhodujícím faktorem při výběru byla, ještě před nabízenou cenou, schopnost rozvoje odprodaných značek novým vlastníkem. To je také zásadním kritériem, aby antimonopolní úřady považovaly transakci za efektivní.
Zdroj: www.e15.cz
Zdroj fotografie: KMV