Společnost International Tourist Management (ITM), jež je členem Italsko-české komory, v Praze představila novu nabídku inovativních sanifikačních služeb pro hotely, kanceláře i jiné veřejně přístupné prostory. Nové služby reagují nejen na nové potřeby vzniklé kvůli epidemii Covid-19 ale také na standardy v ekologické udržitelnosti. Na otázky odpovídal Francesco Fraschetti, jednatel společnosti.
Dott. Fraschetti, jak vznikla nová nabídka sanifikačních služeb, kterou nabízíte v Praze?
Kvůli epidemii Covid-19 jsem zůstal zablokovaný několik měsíců v Římě, kde jsem začal spolupracovat s firmou Biotech, která je špičkou v oboru. Vzhledem k tomu, že služby takové kvality na pražském trhu scházely, tak jsme se rozhodli přivést do české metropole stroje a know-how firmy Biotech a vyškolit zdejší personál. V oblasti dezinfekce mají hotely dlouhodobě dva typy problémů: štěnice v postelích a švábi. K tomu je nutné přidat také deratizaci a sanifikaci proti novému koronaviru. My jsme schopni poskytnout všechny druhy těchto služeb.
Čím se vyznačují vaše služby?
Máme zcela ekologický a, v případě odchytových systémů, i cruelty-free přístup. Pro dezinsekci nepoužíváme pesticidy či jiné zdraví škodlivé přípravky. To vše má významný dopad na využití prostorů. Po vyčištění chemickými přípravky musí zůstat hotelový pokoj zavřený dva nebo tři dny, zatímco s našimi ekologickými přípravky stačí pár hodin. A pokoj tak může generovat hotelu příjem.
Máte ve vaší nabídce i sanifikační služby proti koronaviru?
Ano, samozřejmě. Pro tento druh sanifikace používáme čištění ozonem, které je málo invazivní, společně se suchou saturovanou párou a horkovodním čištěním. To je jediné ekologické řešení pro tento druh sanifikace a je také dost rychlý. Již jsme uskutečnili několik takových sanifikací, a to nejen v hotelech, ale také v restauracích či v potravinářském závodě. Po uskutečnění čištění předáváme certifikát.
Vaše služby se neobrací jen na hotely?
Naše služby, jako je sanifikace proti koronaviru, jsou vhodné i pro kanceláře, restaurace, obchody a další veřejně přístupné prostory. Hotely jsou ale naším hlavní cílovou skupinou a odvětvím. Naše společnost spravuje v Praze několik hotelů, takže dobře chápeme potřeby tohoto odvětví. Kromě toho vlastníme již několik let velkokapacitní prádelnu. Hotely ale také patří k nejvíce postiženým odvětvím a procent obsazených pokojů je, alespoň v Praze, stále nízké. Proto jsme se rozhodli prodloužit pro hotely splatnost za naše služby na šedesát dnů. Pro nás je to riziko, ale ostatní hoteliéry bereme jako kolegy.
Jaká je současná situace na trhu? Zvyšuje se poptávka?
Zaznamenáváme velký zájem ale stále nízkou poptávku. Firmy zatím mají málo příjmů, aby si mohly dovolit nové náklady. I proto jsme se rozhodli prodloužit splatnost na šedesát dnů. My ale chceme nabízet tyto služby i v budoucnosti, nejen teď, kdy je o ně velký zájem. Co se týče možné konkurence, naše nabídka je na trhu jedinečná díky ekologickému přístupu. Ostatní firmy v sektoru se hodně soustřeďují na používání chemických prostředků. Také naše ceny a časová dostupnost jsou velice konkurenceschopné. Na pražském trhu jsme obdrželi první zakázky a některé známé hotely projevily silný zájem o naše služby. Náš tým nabízí chytrá řešení, rychlé provedení a slušné ceny.
Zdroj: Camic
Zdroj fotografie: Pixabay