Italská značka luxusních šperků Roberto Coin letos slaví 25 let od svého založení.
Značka Roberto Coin vznikla v roce 1996 a od té doby se stala jednou z nejvíce ikonických brandů italského luxusního odvětví. Od svého začátku se zaměřuje na designové šperky, jež podle zakladatele značky, Roberta Coina, hýří rozmanitostí a inovacemi. Jeho výrobky dnes slaví úspěch ve všech koutech světa a prodávají se v 1000 buticích v 60 zemí světa. Mezi nimi nechybí ani klenotnictví na prestižní Pařížské ulici v Praze. Značka plánuje další expanze do Japonska a Číny. Navzdory tomuto globálnímu rozhledu kořeny firmy zůstávají tam, kde to před 25 lety začalo, v italské Vicenze.
A jak se změnil svět klenotů za posledních 25 let? „Dřív ‚stačilo‘ mít výjimečný design v kvalitním provedení a také dobré kontakty. Dnes musíte být chytřejší, umět pracovat s technologiemi, rozumět marketingu, tomu klasickému i online, financím. Ze všeho nejdůležitější je ale mít svoji identitu a dát zákazníkům jistotu, že mají co do činění s opravdovými profesionály v oboru,“ říká Roberto Coin.