Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

25.06.2019

Ferrero sází na vyšší recyklovatelnost obalů svých produktů

Ekologická udržitelnost zůstává jedním z hlavních témat společenské odpovědnosti italské skupiny Ferrero. Ukazuje to IX. zpráva skupiny CSR, která byla představena v pondělí 24. června v Miláně.

Vedle závazku snížení emisí CO2 o čtyřicet procent skupina sází na vysokou recyklovatelnost materiálů používaných v obalech jejích produktů. „Z celkové spotřeby obalů 430.000 tun tvoří čtyřicet procent zcela recyklovatelné sklo a dalších čtyřicet procent papír a tvrdý papír certifikované výroby, který je taktéž zcela recyklovatelný,“ uvedla Paola Avogadro, Global packaging design manager skupiny. Jen pětinu celého objemu obalů tvoří plasty. Díky strategii 5R se italská skupina snaží o další zvýšení recyklovatelnosti obalových materiálů a současně o snížení jejich použití. Díky úpravě balení některých produktů tak Ferrero v posledních pěti letech ušetřila 6.500 tun tvrdého plastu. „Revidujeme a navrhujeme některá nová balení, jež by zvýšila oběh materiálu, ale chceme postupovat dobře a svědomitě, za použití dat z vícero vědeckých měření a analýz možností,“ dodala Paola Avogadro.

Vedle ekologické udržitelnosti je dalším velkým tématem i plná dohledatelnost historie některých surovin, jež skupina používá nejvíce, například vajec či oříšků, a dodržování cílů udržitelného rozvoje OSN při jejich výrobě. „Naše vášeň pro výrobu kvalitních produktů definuje naše každodenní aktivity, a to zásobováním surovin počínaje. A jedná se o ty nejlepší nejen z hlediska vysoké kvality produktu, ale také dodržování přísných kritérií udržitelnosti, která dodržujeme v celém hodnotovém řetězci,“ uvedl Giovanni Ferrero, CEO skupiny. Italská skupina je také aktivní v oblasti podpory dětského sportu skrze program Kinder+Sport a v podpoře genderové vyváženosti v managementu skupiny.

Zdroj: www.adnkronos.com

Zdroj fotografie: Ferrero

Loading…