Ferrero potvrdilo i ve letošním roce vysokou důvěryhodnost své značky. Ukazuje to každoroční výzkum globální agentury Reputation Institute.
V žebříčku první stovky nejdůvěryhodnějších mezinárodních značek Ferrero obsadilo 19. místo. Značka výrobce cukrovin a čokolád z italské Alby je tak nejdůvěryhodnější potravinářskou značkou na světě. Ferrero je také první italskou značkou v hodnocení. Druhou nejlépe umístěnou italskou značkou je Pirelli, která obsadil 23. globální příčku. Následují pak Giorgio Armani, Barilla a Lavazza, jež se vlezly do první světové padesátky.
Celkové hodnocení italských značek ve světě se meziročně zlepšilo. Značky mají vyšší bodové skóry a v některých případech také umístění. „Výsledky ukazují zlepšení ve srovnání s rokem 2018, kdy praskla jakási bublina s reputací. I dnes tak 52 procent uživatelů má pochybnosti o dobrých úmyslech obchodních společností," dodal k výsledkům Michele Tesoro-Tess, Exekutivní Místopředseda Reputation Institutu pro Itálii a Švýcarsko.
Zdroj: it.finance.yahoo.co
Zdroj fotografie: Reputation Institute