Italský výrobce čokolád a sladkostí Ferrero výrazně zabodoval ve světovém žebříčku značek s nejlepší pověstí. Ten sestavuje prestižní agentura Reputation Institute.
Mezi zhruba sedmi tisícovkami společností, jejichž pověst Reputation Institute každoročně měří, společnost Ferrero dosáhla na 18. místo. Ferrero je tak značkou s nejlepší pověstí v celém potravinářském odvětví na světě. Z Itálie se také do padesátky nejúspěšnější značek probojovaly brandy Giorgio Armani (22. místo), Pirelli (30.), Barilla (36.) a Lavazza (49.), která se v žebříčku ocitla vůbec poprvé.
Nejlepší ohodnocení dostaly značky Rolex, Lego a Google. Dle agentury, mají na reputaci značky vliv nejen kvalita nabízeného zboží či služeb, ale také aktivity na sociálních sítí, dodržování etických a sociálních standardů, schopnost pracovat s mileniály či pověst a vystupování vrcholného managementu.
Zdroj: https://www.reputationinstitute.com
Zdroj fotografie: Pixabay