Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

16.03.2018

Ferrero je potravinářská značka s nejlepší reputací na světě

Italský výrobce čokolád a sladkostí Ferrero výrazně zabodoval ve světovém žebříčku značek s nejlepší pověstí. Ten sestavuje prestižní agentura Reputation Institute.

Mezi zhruba sedmi tisícovkami společností, jejichž pověst Reputation Institute každoročně měří, společnost Ferrero dosáhla na 18. místo. Ferrero je tak značkou s nejlepší pověstí v celém potravinářském odvětví na světě. Z Itálie se také do padesátky nejúspěšnější značek probojovaly brandy Giorgio Armani (22. místo), Pirelli (30.), Barilla (36.) a Lavazza (49.), která se v žebříčku ocitla vůbec poprvé.

Nejlepší ohodnocení dostaly značky Rolex, Lego a Google. Dle  agentury, mají na reputaci značky vliv nejen kvalita nabízeného zboží či služeb, ale také aktivity na sociálních sítí, dodržování etických a sociálních standardů, schopnost pracovat s mileniály či pověst a vystupování vrcholného managementu.

Zdroj: https://www.reputationinstitute.com

Zdroj fotografie: Pixabay

Loading…