Ferrari je stále nejsilnější značkou na světě. Uvádí to zpráva Brand Finance Global 500, jež byla představena na Světovém ekonomickém fóru v Davosu.
Ferrari se udržela na prvním světovém místě díky několika opatření, jež značku posílila. Finanční hodnota společnosti se zvýšila o devět procent na více než devět miliard amerických dolarů. Ferrari v průběhu loňského roku oznámila pět nových modelů svých vozů a navázala novou spolupráci se skupinou Giorgio Armani. Vedení automobilky se současně rozhodlo snížit o třicet procent objem oficiálních suvenýrů a předmětů se značkou Ferrari. Na druhém místě se umístila americká značka Disney a na třetím místě čínská WeChat.
Co se týče finanční hodnoty, Ferrari je na 206. světovém místě. Nejhodnotnější italskou značkou je Gucci s odhadovanou hodnotou 17 miliard dolarů, následují Enel a Eni. V celosvětovém žebříčku ale vévodí americké IT značky Amazon, Google, Apple a Microsoft.
Zdroj: brandirectory.com
Zdroj fotografie: Pixabay