Banka ČSOB, jež je členem Italsko-české komory, dostala významné ocenění na Customer Insight & Growth Banking Innovations Awards. Mezinárodní ocenění každoročně pořádají společnosti Efma a Accenture.
Mezi více než 600 inovačními novinkami se ČSOB umístila na třetí pozici v kategorii Workforce Experience. Zájem poroty složené mezinárodními experty vzbudil robot Ró, který česká banka využívá v backoffice práci a úkolech. "Ró zpracovává žádosti klientů z poboček i interní zakázky. Díky kombinaci různých technologií se úkoly nově rozdělují mezi něj a zaměstnance. Výsledkem je zkrácení doby zpracování žádostí a efektivnější nakládání s časem zaměstnanců", vysvětlila Denisa Parkosová, výkonná ředitelka v oblasti zpracování operací ČSOB.
Aktuálně je robot Ró využíván na pobočkách ČSOB v rámci pilotního projektu. Nejzajímavějším rysem robota je jeho úzká spolupráce s lidskými kolegy a jinými technologiemi. Nový robot je implementován do fungování banky v rámci projektu digitalizace, díky kterému ČSOB využívá také přes padesát software-robotů. "Softwarová pracovní síla aktuálně poskytuje stejné služby jako téměř 38 lidských kolegů. Jednotlivé transakce umí navíc provést mnohonásobně rychleji a bezchybně", dodal vedoucí programu inteligentní automatizace, Tomáš Přibyl. Program robotizace banky probíhá ve spolupráci s poradenskou společností Deloitte.
Zdroj: www.csob.cz
Zdroj fotografie: Efma