Comdata Czech, jež je členem Italsko-české komory, spustila novou platformu a nabídku pro firemní krizovou komunikaci. Oznámila to společnost.
Skrze platformu Krizová linka se chce Comdata obrátit na firmy, kteří potřebují pomoc při správě svých mimořádně turbulentních okamžiků podnikání, a to skrze outsourcing některých podnikových aktivit. Právě v této oblasti je Comdata lídrem na trhu. „Prostřednictvím vlastních personálních kapacit dokáže firma jen těžko v krizových situacích spolehlivě odbavit veškeré zákaznické dotazy a požadavky. Naši proškolení specialisté za ni proto v daný okamžik tuto důležitou agendu převezmou a klientovi tím uvolní ruce pro řešení složitějších problémů,” uvedl Ceo Comdata Czech a Hungary Jan Nedělník.
Dobře nastavená firemní komunikace dokáže ochránit značku i v mimořádné situaci. Comdata má v této oblasti velké zkušenosti. Například pomáhala potravinářské firmě při řešení vadného výrobku či zvládnout nápor klientů po dodavatelích energií, kteří zkrachovali v posledních měsících. Comdata je schopna zareagovat i na požadavky „na poslední minutu“. „Zmíněný postup není ideální. Důležité je krize předvídat a připravovat se na ně s předstihem,” tvrdí Nedělník.
Zdroj: mam.cz/zpravy
Zdroj fotografie: Comdata