Italská letecká společnost Alitalia představila ve čtvrtek 4. června nové livereje svých letadel a nový brand. Alitalia se rozhodla ke změně visáže poté, co se jejím hlavním akcionářem stala arabská letecká společnost Etihad Airways.
Představení vizuální stránky nové Alitalie se zúčastnil i premiér Matteo Renzi, který ocenil snahu akcionářů i management o rozvoj této letecké společnosti, jež se v minulosti nacházela v hluboké krizi. K dalšímu rozvoji Alitalie má přispět i její nový a modernější brand, zatímco livreje letadel doznaly změn ve znamění italské elegance. Změn také doznají interiéry, a to především letadel pro dlouhé a zaoceánské lety.Nové interiéry budou také ve znamení italského stylu díky přítomnosti významných značek Madein Italy jako Poltrona Frau, Ferragamo či Richard Ginori.
Význam rebrandingu italskéletecké spoleřnosti podtrhl i její prezident Luca Cordero di Montezemolo. "To, co maté před očima je příkladem klasického italského stylu, jež se však dívá do budocnosti a je tudíž moderní a inovativní. Chceme propojit Alitalia s Itálií, a přispět tak k podpoře naší země ve světě," dodal prezident Luca Cordero di Montezemolo.
Zdroj: corporate alitalia
Fonte Foto: Alitalia