Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

12.05.2022

Miss Key & Mr. Wolf: firmy směřují stále blíže k digitální transformac

Italská kreativní agentury Miss Key & Mr. Wolf je jedním z posledních přírůstků na trhu v Praze a České republice. Společnost spojuje dovednosti svých majitelů a nabízí komunikační služby, které definuje jako šité na míru, v digitální i tradiční oblasti. Mluvili jsme o tom s jedním ze dvou majitelů agentury Gabrielem Serughettim.

Jaké jsou hlavní aktivity vaší společnosti?

Naše společnost spojila dvě silné dovednosti v digitální i tradiční oblasti. Já mám dlouho pracovní zkušenost ve velkých mezinárodních agenturách a v malých a středních podnicích. Další majitelka společnosti, Katerina, působila v tiskařském odvětví a pracovala pro agentury i firmy v oblasti pokročilých tiskařských služeb. Spojili jsme síly, abychom se zaměřili na náš core business, který spočívá v digitální transformaci firem, rebrandingu, nastavení komunikační strategie při představení nového produktu a také zpracování a výroba papírových produktů, jako jsou publikace, brožury či balení. Máme to štěstí, že tato práce nezná hranice. My sice upřednostňujeme jednání z očí do očí, ale v posledních dvou letech jsme měli i významné klienty, se kterými jsme s výjimkou pár setkání pracovali na dálku. A to nám umožňuje poskytovat podporu klientům nejen v Itálii, ale také v Anglii a nyní třeba v Praze.

Jaké jsou vaše plány a cíle v Praze a České republice?

Chceme firmám poskytovat služby v čistě grafických aktivitách i v návrhu a výkonu rozvinutých komunikačních strategiích. Firmě, která chce osvěžit svou image, nabízíme restyling stránek a loga a mnoho dalších aktivit v tomto směru. Na začátek oslovujeme v Praze hlavně italské a italsko-české firmy nebo podniky, které nabízí italské zboží. I díky obchodní komoře vidíme, že tady působí různé společnosti se silnými vazbami na Itálie. V grafické oblasti se chceme zapojit do vysoce kvalitních a vyprofilovaných projektů.

Jaké jsou výhody menší firmy vůči velké agentuře?

Jednou z našich velkých výhod je flexibilita. Díky našim předchozích pracovním zkušenostem dobře známe standardy a postupy velkých agentur. V naší současné aktivitě se opíráme o řadu spolupracovníků, díky kterým dokážeme nabídnout služby, které mají i mezinárodní agentury. Máme ale nižší fixní náklady, takže jsme konkurenceschopní i v cenové oblasti. Hlavním výhodou je, že rozmazlujeme naše klienty. V minulosti jsme pracovali na rebrandingu i některých holdingů, ale obecně se zaměřujeme na malé a střední podniky či liberální profese. Dokážeme poskytnout podporu startupu, který si hledá cestu na trh, obchodu, který chce navýšit své prodeje, nebo střednímu podniku, který potřebuje oživit svůj brand a veřejný obraz.

Jaká je nyní situace na italském trhu? A mají společnosti po covidu zájem investovat do komunikace?

Během prvního roku pandemie jsme skutečně zaznamenali hluboký propad, ale od poloviny loňského roku zase vidíme silný vzestup, a to jak v oblasti komunikačních strategií, rebrandingu či restylingu již existujících firem tak v oblasti investic do nových projektů, a to hlavně v digitální sféře. Oživení jsme zaznamenali i v tradičním tiskařském odvětví, což zaručil i přístup a slevy distributorů. Díky tomu firmy investují jak do on-line prostředků tak do tradiční komunikace. Situace se tak zajisté zlepšuje.

Pandemie posílila digitální tendence. Jak na to zareagovaly firmy?

Firmy velmi poptávají služby digitální transformace. Dnes si digitální kampaně vyžadují větší dovednosti ve srovnání s minulostí, protože projekty jsou více pokročilé a propracované. Díky digitalizace firmy dokáží oslovit cílenější publikum klientů a uživatelů, a to v kratším čase a za méně peněz. To nakonec přesvědčilo i ty jednatele či majitele, kteří přistupovali k digitálu opatrněji či se obtížně loučili s obvyklými pracovními postupy. Na začátku třeba našlapují opatrně, ale i oni se vydali tímto směrem. Pro naši agenturu se projekty digitální transformace stali v poslední době hodně důležité.

Loading…