Italská agentura pro cestovní ruch (Enit) představila v neděli 10. dubna svou novou vizuální identitu.
Nové logo agentura odhalila při zahájení veletrhu cestovního ruchu Bit v Miláně. Do nového loga se vrátila zkratka, díky které je agentura známá v celém světě. Nová vizuální identita je součástí celkové přeměny vládní instituce. „Pracujeme na modernizaci instituce tak, aby držela krok s nejlepšími národními agenturami našich mezinárodních konkurentů,“ uvedl generální ředitela Roberta Garibaldi. V příštích týdnech navíc Enit představí svůj nový marketingový rámec.
„Letošní rok je rok restartu,“ uvedl italský ministr turismu Massimo Garavaglia. Italský cestovní ruch především vyčkává návrat zahraničních turistů, kteří během dvou let pandemie omezili své cesty do Itálie. „(Ve světě) je obrovská chuť po Itálii a my se musíme zorganizovat, abychom ji dokázali zachytit,“ dodal Garavaglia.
Po kritickém roku 2020, kdy se příjmy od zahraničních turistů snížily o 60 procent na zhruba 17 miliard eur, se útrata zahraničních návštěvníků v roce 2021 zvýšila o zhruba čtvrtina. I tak zůstala zhruba na poloviční úrovni ve srovnání s rokem 2019, informovala Italská centrální banka.
Zdroj a zdroj fotografie: www.enit.it