Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

23.01.2020

Ferrari je stále nejsilnější značkou na světě

Ferrari je stále nejsilnější značkou na světě. Uvádí to zpráva Brand Finance Global 500, jež byla představena na Světovém ekonomickém fóru v Davosu.

Ferrari se udržela na prvním světovém místě díky několika opatření, jež značku posílila. Finanční hodnota společnosti se zvýšila o devět procent na více než devět miliard amerických dolarů. Ferrari v průběhu loňského roku oznámila pět nových modelů svých vozů a navázala novou spolupráci se skupinou Giorgio Armani. Vedení automobilky se současně rozhodlo snížit o třicet procent objem oficiálních suvenýrů a předmětů se značkou Ferrari. Na druhém místě se umístila americká značka Disney a na třetím místě čínská WeChat.

Co se týče finanční hodnoty, Ferrari je na 206. světovém místě. Nejhodnotnější italskou značkou je Gucci s odhadovanou hodnotou 17 miliard dolarů, následují Enel a Eni. V celosvětovém žebříčku ale vévodí americké IT značky Amazon, Google, Apple a Microsoft.

Zdroj: brandirectory.com

Zdroj fotografie: Pixabay

Loading…