Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

25.06.2018

Nejvlivnější italské značky jsou z potravinářského sektoru

Nejvlivnější italské značky mezi italskými spotřebiteli pochází z potravinářského odvětví. Ukazuje o výzkum agentury Ipsos The Most Infuential Brands 2018.

V první dvacítce nejvlivnějších značek mezi italskými spotřebiteli jich šest pochází z Itálie. Jedná se výlučně o potravinářské značky jako Nutella, Parmigiano Reggiano, Barilla, Grano Padano, Ferrero a Mulino Bianco. Větší preference pro potravinářské značky vykazují především spotřebitelé starší 36 let, zatímco u mladších zákazníků jednoznačně dominují značky technologických a internetových firem jako Google, Whatsapp či Amazon. Ty jsou na prvních třech místech i v celkovém hodnocení.

Význam a vliv značky se dle výzkumníků agentury IPSOS posiluje. „Z jednoho našeho mezinárodního výzkumu vyplývá, že 66 procent respondentů preferuje značky, jež reflektují jejich hodnoty, a 63 procent respondentů tvrdí, že klade větší důraz na značky, ve které má důvěru,“ řekl Nicola Nerri, jednatel agentury Ipsos Italia, dle kterého brandy se částečně stávají součástí osobních identit zákazníků.

Zdroj: www.ipsos.com

Zdroj fotografie: Ipsos

Loading…