Auditorská a consultingová společnost Mazars, člen Camic, zahájila v České republice novou komunikační kampaň.
Středem nové komunikační kampaně, jejímž cílem je podpora brandu, je mladá baletka, která v promočním videu tančí na různých místech v centru Prahy. „Chceme veřejnosti ukázat, že preciznost a stoprocentně odvedená práce je součástí vize naší společnost. Proto jsme se rozhodli zvolit jako ústřední postavu kampaně baletku. Baletka symbolizuje dokonalost, ale také tvrdou dřinu, která vede k vytouženému cíli,“ uvedl ke kampani David Pilař, vedoucí marketingového oddělení Mazars.
Hlavním cílem kampaně je podpořit známost značky Mazars u veřejnosti, a to na trhu, kde mají silnou pozici velcí anglosaští hráči. „Chceme, aby veřejnost věděla, že je tu vždy další alternativa k velkým hráčům na trhu, a že tou alternativou může být Mazars. Pokud znalost značky více nepodpoříme, nebude ani poptávka po našich službách tak vysoká, jak bychom si přáli,“ říká Pavel Škraňka, vedoucí partner oddělení auditu Mazars a partner zodpovědný za marketing.
Zdroj: Camic
Zdroj Fotografia: Mazars
Komunikační video Mazars www.youtube.com