Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

19.04.2016

Tři jednoduché rady, jak dobře spravovat facebookový profil firmy

Založit si firemní profil na Facebooku je dnes jedním z prvních a zásadních kroků k zviditelnění vlastních aktivit a businessu. Zde jsou tři jednoduché rady, jak nejlépe nastavit firemní profil.

Přidat rozeznatelný profilový obrázek

Doporučujeme vybrat takovou fotku, která bude pro vaše potenciální fanoušky lehce rozeznatelná. Být identifikovatelní je totiž také zároveň důležité proto, jak být lehce k nalezení, a to i skrze vyhledávač Facebook Searh. Pamatujte, že profilová fotka se zobrazuje při každé aktualizaci či statusu, takže tomu musí být přizpůsobená. Rozměry fotky jsou 180 x 180 pixelů.

Vybrat úvodní fotku, jež vzbudí pozornost

Následovně je nutné si vybrat i úvodní fotku, jež vzbudí pozornost uživatelů. Zde vstupuje do hry i grafika a kreativita. Rozměry obrázku jsou 851 x 315 pixelů.

Přidat tlačítko s výzvou k akci

V prosinci roku 2014 Facebook spustil novou funkci, jež umožňuje přidat k vaší stránce jedno z jedenácti tlačítek. Mezi nejpoužívanějšími a nejdůležitějšími tlačítky jsou „Zaregistrovat se”, „Koupit”, „Kontaktujte nás”, „Rezervovat”, „Poslat e-mail”. Tato tlačítka jsou výborným marketingovým prostředkem, který přesměruje uživatele z Facebooku na webovou stránku. Pro upravení tlačítka s výzvou k akci je nutné kliknout na „Přidat výzvu k akci” jež se nachází na ploše úvodní fotky vedle tlačítka „Líbí se mi”.

 

Massimo Parolisi - MyPrague 

 

Zdroj fotografie: www.netboss.it

Loading…