Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

22.07.2015

Škoda Auto si vybrala Made in Italy pro své showroomy

OP Invest, člen Italsko-české komory, je výhradním zástupcem společnosti Cooperativa Ceramica Imola pro Českou republiku a Slovensko. Nedávno Cooperativa Ceramica Imola vyhrála důležitou soutěž na dodání keramické dlažby do showroomů automobilky Škoda Auto po celém světě. Mluvili jsme o tomto úspěchu s Ing. Petrem Langem, jednatelem Op Invest.

Cooperativa Ceramica d'Imola má za sebou tento velký úspěch. Jak jste uspěli v mezinárodní konkurenci?

Bylo to docela těžké, protože tendru se účastnilo dvacet renomovaných výrobců keramických dlažeb. Pracuji v tomto odvětví bezmála dvacet let, a mohu s klidným svědomím říct, že tříkolový tender byl naprosto férový a velmi profesionálně organizovaný. Naše keramička musela splnit samozřejmě zadání jako barevnou tonalitu, požadovanou protiskluzovost, stálost výrobních dávek a také například distrubiční sít v různých koutech světa jako v Číně, Americe či Asii, včetně požadovaných lokálních certifikátů. V posledním kole tendru si nás Škoda Auto vybrala  jako exklusivního dodavatele dlažeb do autosalonů. Cooperativa Ceramica Imola vyhrála i díky naší agresivní ceně a obchodnímu přístupu.

Autosalóny Škoda Auto prochází kompletní rebrandigem. Jakou úlohu hraje v této změně vizuální prezentace právě italské dlažby od Cooperativa Ceramica d'Imola?

Škoda auto svým rebrandingem chce posílit image značky a chce dát zákazníkovi pocit jedinečnosti při návštěvě jakéhokoliv showroom Škoda.  Nabídli jsme nejlepší řešení v podobě bílé dlažby slinuté s matným povrchem, rektifikované  s protiskluzovostí R9, kterou dodáváme i v šedém provedení pro servis-příjem.

Pravidla pro salóny oficiálních dealerů Škoda Auto jsou po celém světě stejná. Znamená to, že dlažba je dodávána do všech autosalónů Škoda na světě? A mohou mít autosalóny nějaké své specifické požadavky?

Ano , koncept je jednotný do autosalonů jde dlažba bílá 60x60. Ta samá, ale ve formátu 30x60 se používá do zázemí a předávacího místa. Dlažba tmavě šedá 30x60 se používá do přímého příjmu servisu.

Pak je jen málo výjimek – např. do Švýcarska a Skandinávie se používají ty samé dlažby s větší protiskluzovostí. O jiných specifických požadavcích  nevím.

Kromě Škody Auto dodáváte dlažbu také do autosalónů Hyundai. Zaměřujete se tedy nějak více na automobilový průmysl? A vykazuje tento sektor nějaká specifika?

Pro nás, jako i jiné výrobce, jsou zajímavé všechny tzv. Síťové projekty – tedy projekty kam dodáváte produkt ekxluzivně do všech prodejních, výrobních, residenčních míst. Branže aut tedy dává možnost dodávat v celku velkou celkovou plochu,  takže je z obchodního hlediska velice zajímavá. Autosalony Hyundai vybavujeme výhradně rovněž na celém světě, stejně tak i Ford. Namátkou exkluzivně dodáváme dlažby také do všech prodejen oblečení C-A či Desigual, ale to jsou projekty s daleko menší celkovou plochou než showroomy Škoda Auto.

OP Invest má ve svém portfoliu dodávky dlažby pro mnohé administrativní a veřejné budovy, do developerských projektů či do obchodních prostorů. Jak je italská dlažba vnímaná českými klienty?

O zájmu asi nejlépe mluví čísla. My jsme od roku 2012 výhradním zastoupení pro ČR a SR skupiny Cooperativa Ceramica Imola, třetí největší skupiny v Itálii z řad výrobců  dlažeb, a v ČR máme 15 přímých importérů a celkem asi 75 autorizovaných prodejců. V zásadě naši prodejní partneři dodávají keramické obklady a dlažby značek Imola Ceramica, LaFaenza, Leonardo privátním klientelům, developerům, institucím, výrobcům, dodávají i mnoha italským společnostem působícím v České republice.

Italská dlažba a obklady od renomovaných výrobců jsou vnímány dobře. Čestí klienti jí uznávají přednosti jako jsou design, nové trendy, rozmanitost rozměrů, kvalita. Není náhodou, že v Itálii je circa 250 výrobců obkladů a dlažeb a Itálie je stále největším exportérem tohoto zboží na světe. 

Zdroj fotografie: Skoda auto

logo-imola.jpg

Loading…