Resultati di ricerca...
  • cs
  • it
close

Login

News

20.05.2015

Jen třetina italských vinařství prodává svá vína na internetu

Italská vinařství se ještě musí otevřít světu elektronické komerce. Ukazuje to výzkum agentury Wine2Wine.

Dle výsledků výzkumu jen 35% italských vinařství nabízí své výrobky v elektronických obchodech, zatímco zbylých 65% sází jen na tradiční kanály prodeje. Většina vinařství aktivních v elektronické komerci (51%) prodává svá vína výlučně na svých webových stránkách. Dalších 22% využívá výlučně třetí e-shopy, zatímco 27% používá oba prodejní kanály.

Nadprůměrně aktivní v elektronické komerci jsou vinařství z Lombardie, Toskánska, Abruzza a Sicílie, zatímco na opačné straně žebříčku se nachází vinařství v Emilii-Romagne, Trentinu Alto Adige, Venetu a Piemontu. Prodeje on-line jsou pro významnou část vinařství jen okrajová záležitost: pro circa 42% vinařství aktivních v elektronické komerci představují on-line prodeje maximálně 3% příjmů. Pro dalších 46% vinařství ale tyto příjmy představují více než 7% celkových příjmů, pro 21% dokonce více než 10%.

Zdroj: wine2wine.net

Zdroj fotografie: Pixabay

Loading…